Esittely ja historia

• Kliinisen työn tekijöille suunnattuja
  • Ajankohtaisista aiheista
  • Pohjois-Suomessa

Yhdistys on perustettu 1978. Vuonna 2008 se juhli 30-vuotista toimintaansa.

Pohjois-Suomen psykoterapiayhdistys ry oli ensimmäinen Oulun ja Pohjois-Suomen psykoterapiayhdistys. Myöhemmin siitä erkani muita yhdistyksiä, jotka halusivat linjautua tiukemmin tiettyä asiaa tai suuntausta varten. Pohjois-Suomen psykoterapiayhdistys ry on säilyttänyt laajataustaisen linjansa, mikä on toki vähentänyt sen tarvetta esim. psykoterapeuttikoulutusten järjestämiseen, kun tiukemmin linjaansa pitäytyvät organisaatiot ovat järjestäneet ansiokkaasti koulutuksiaan Pohjois-Suomessa. Yhdistys toimi vuosikymmeniä hyvin aktiivisesti kutsuen kansallisesti ja kansainvälisesti arvostettuja luennoitsijoita Ouluun vuosittaisten ja kuukausittaisten luentojen puhujiksi.

Säännöllisesti yhdistys järjestää suositut vuosittaiset koulutuspäivät.

Ryhmätyönohjaus vuoden 2009 ajan järjestettiin yhdistyksen 30-juhlavuoden kunniaksi.

Muita tapahtumia järjestetään toiveiden ja järjestämiskapasiteetin mukaan. Toimivien jäsenten määrä on pieni, joten, jos koet, että haluaisit antaa panoksesi järjestämisiin tai ideointiin, niin ota yhteyttä!

Jos haluat jatkossa suoraan tietoa koulutuspäivistä, ilmoita se ja mailiosoitteesi kohdan Ilmoittaudu koulutuspäiville tai ota yhteyttä kautta, niin laitamme Sinut postituslistalle.